Դպրոցների և մանկապարտեզների ձայնամեկուսացում
Ուսումնական գործընթացը պահանջում է լռություն և կենտրոնացում, ուստի դպրոցների և բուհերի շենքերի կառուցման և վերակառուցման ընթացքում անհրաժեշտ է բավարար ուշադրություն դարձնել ձայնամեկուսացմանը և ակուստիկային:
Ուսումնական գործընթացը պահանջում է լռություն և կենտրոնացում, ուստի դպրոցների և բուհերի շենքերի կառուցման և վերակառուցման ընթացքում անհրաժեշտ է բավարար ուշադրություն դարձնել ձայնամեկուսացմանը և ակուստիկային:
Ուսումնական պարապմունքների ընթացքում ուսուցիչներն իզուր չեն լռություն պահանջում։ Հանգիստ միջավայրում ամենահեշտն է նոր գիտելիքներ ձեռք բերել՝ առանց շեղվելու արտաքին աղմուկից ։
Բացի այդ, դասախոսությունների հարմարավետ ընկալման և հարցումների անցկացման համար կարևոր է լավ ակուստիկան, որում յուրաքանչյուր բառ կլինի հասկանալի:
Որպեսզի հաստատությունը համապատասխանի ժամանակակից պահանջներին, ուսանողներն ու ուսուցիչները չծանրաբեռնեն լսողությունը և ձայնը անընդհատ բարձրացնելու կարիք չլինի, լսարաններում խորհուրդ է տրվում մեծ ուշադրություն դարձնել ձայնամեկուսացմանը և ակուստիկային: Այս երկու գործոնները հատկապես կարևոր են երաժշտական դպրոցներում, որտեղ բացի հանրակրթական դասարաններից կան նաև փորձասենյակներ, իսկ դահլիճներում անցկացվում են ցուցադրական համերգներ և ելույթներ:
Ուսումնական դասասենյակների և լսարանների ձայնամեկուսացում
Ակնհայտ է, որ ուսումնական նյութի յուրացումն ավելի լավ է տեղի ունենում հանգիստ մթնոլորտում ։ Լռության մեջ ուսանողների համար ավելի հեշտ է կենտրոնանալ ուսումնասիրվող առարկայի վրա, և դասավանդողները ստիպված չեն բարձրացնել իրենց ձայնը՝ աշակերտներին կամ ուսանողներին տեղեկատվություն հաղորդելու համար: Սա ուսումնական գործընթացի արդյունավետության միակ պայմանը չէ, բայց անկասկած ամենակարևորներից մեկն է: Եվ նաև հեշտությամբ հասանելի՝ ձայնամեկուսիչ նյութերի և կոնստրուկցիաների օգտագործմամբ:
Շինարարական նորմերի և կանոնների պահանջների համաձայն՝ դասասենյակներում, լսարաններում և գրադարաններում աղմուկի մակարդակը չպետք է գերազանցի 44 դԲ, ինչը մոտավորապես համապատասխանում է հանգիստ խոսակցությանը: Հետևաբար նոր շենք կառուցելիս կամ գոյություն ունեցողը վերակառուցելիս կատարվում է ձայնամեկուսացում, որը ներառում է՝
- պաշտպանություն դրսի աղմուկից (փողոցից, միջանցքից);
- հարակից սենյակների միջև աղմուկի մակարդակի իջեցում
Նման խնդրի լուծման համար օպտիմալ կլինի կոմպլեքս մոտեցումը, որը ներառում է պատերի, հատակների և առաստաղների ձայնային և վիբրամեկուսացում: Արտաքին
աղմուկից պաշտպանվելու համար պետք է հոգ տանել նաև դռների բարձրորակ ապակեպատման և ձայնամեկուսացման մասին (վերջինիս անտեսման պատճառով երբեմն ձայնի ներթափանցման խնդիր է առաջանում):
Մենք չպետք է մոռանանք նաև աղմուկի թաքնված աղբյուրների մասին՝ օդափոխության սարքեր, օդորակիչներ, ջեռուցման համակարգեր և այլն: Ինժեներական սարքավորումների տեղադրման և վիբրամեկուսացման սխալները կարող են հանգեցնել խողովակների և օդատարների աղմուկի, ինչը ոչ միայն շեղում է, այլև առաջացնում է հոգնածություն, դարձնում է դյուրագրգիռ և ունենում այլ բացասական հետևանքներ:
Ակուստիկ հարմարավետություն և ուսուցում
Բացի լռությունից, դասընթացի լավ յուրացնելուն նպաստում է լավ ակուստիկան: Եթե դասավանդողի ձայնը հստակ լսելի է սենյակի ցանկացած կետում, և բառերը հասկանալի են, ուսանողները ստիպված չեն լինում լարել իրենց ականջները, շեղվել պարզաբանումներից և շշուկով նորից հարցեր տալ միմյանց: Ուսուցիչը, ով պետք է օրական մի քանի դաս դասավանդի, նույնպես ավելի հեշտ է խոսում լավ ակուստիկա ունեցող դասասենյակում. դա խնայում է նրա ուժն ու ձայնալարերը:
Ժամանակակից տեխնոլոգիաները հնարավորություն են տալիս արդյունավետորեն լուծել այս խնդիրը։ Որպես կանոն, ուսումնական հաստատություններն այդ նպատակով օգտագործում են պատի վահանակներ և կախովի առաստաղի տարրեր, որոնք կատարում են ինչպես դեկորատիվ, այնպես էլ ակուստիկ գործառույթներ։ Նրանք կարող են նվազեցնել աղմուկը սենյակում, բարձրացնել խոսքի հասկանալիությունը և ընդհանուր առմամբ ստեղծել հարմարավետ ակուստիկ միջավայր:
Միևնույն ժամանակ նման նյութերը շատ էսթետիկ տեսք ունեն և կարող են ազատորեն հարմարվել տարբեր դիզայներական լուծումներին, ինչը թույլ է տալիս դրանք օգտագործել հարդարման համար:
Մասնագետների կողմից իրականացվող ակուստիկ դիզայնը օգնում է բարձրացնել սենյակի ակուստիկ հարմարավետությունը:
ԸՆՏՐԵՔ ՀԱՄԱԿԱՐԳԸ
Առաստաղի ձայնամեկուսացման կարկասային համակարգ <<Հիմնական>>
Ընդհանուր կառուցվածքի օդային աղմուկի մեկուսացման ինդեքսը՝ Rw = 66 դԲ
Օդային աղմուկի մեկուսացման բարելավման ինդեքսը՝ ΔRw = 15 դԲ
Հարվածային աղմուկի մեկուսացման բարելավման ինդեքսը՝ ΔLnw = 13 դԲ
Ձայնամեկուսացման համակարգի հաստությունը՝ 90 մմ
Առաստաղի ձայնամեկուսացման կարկասային համակարգ «Ստանդարտ Մ»
Հարվածային աղմուկի մեկուսացման բարելավման ինդեքսը՝ ΔLnw = 16 դԲ
Ձայնամեկուսացման համակարգի հաստությունը՝ 90,9 մմ
Պատի ձայնամեկուսացման կարկասային համակարգ «Ստանդարտ Մ»
Օդային աղմուկի մեկուսացման բարելավման ինդեքսը՝ ΔRw = 19–17 դԲ
Ձայնամեկուսացման համակարգի հաստությունը՝ 72,7 մմ
Պատի ձայնամեկուսացման կարկասային համակարգ «Ստանդարտ Մ1»
«Սլիմ Ա»
Հատակի ձայնամեկուսիչ համակարգ (լողացող հատակ) «Ստանդարտ 1»






