0

Դպրոցների և մանկապարտեզների ձայնամեկուսացում

Ուսումնական գործընթացը պահանջում է լռություն և կենտրոնացում, ուստի դպրոցների և բուհերի շենքերի կառուցման և վերակառուցման ընթացքում անհրաժեշտ է բավարար ուշադրություն դարձնել ձայնամեկուսացմանը և ակուստիկային:

Ուսումնական գործընթացը պահանջում է լռություն և կենտրոնացում, ուստի դպրոցների և բուհերի շենքերի կառուցման և վերակառուցման ընթացքում անհրաժեշտ է բավարար ուշադրություն դարձնել ձայնամեկուսացմանը և ակուստիկային:

            Ուսումնական պարապմունքների ընթացքում ուսուցիչներն իզուր չեն լռություն պահանջում։ Հանգիստ միջավայրում ամենահեշտն է նոր գիտելիքներ ձեռք բերել՝ առանց շեղվելու արտաքին աղմուկից ։

Բացի այդ, դասախոսությունների հարմարավետ ընկալման և հարցումների անցկացման համար կարևոր է լավ ակուստիկան, որում յուրաքանչյուր բառ կլինի հասկանալի:

               Որպեսզի հաստատությունը համապատասխանի ժամանակակից պահանջներին, ուսանողներն ու ուսուցիչները չծանրաբեռնեն լսողությունը և ձայնը անընդհատ բարձրացնելու կարիք չլինի, լսարաններում խորհուրդ է տրվում մեծ ուշադրություն դարձնել ձայնամեկուսացմանը և ակուստիկային: Այս երկու գործոնները հատկապես կարևոր են երաժշտական դպրոցներում,  որտեղ բացի հանրակրթական դասարաններից կան նաև փորձասենյակներ, իսկ դահլիճներում անցկացվում են ցուցադրական համերգներ և ելույթներ:

Ուսումնական դասասենյակների և լսարանների ձայնամեկուսացում

Ակնհայտ է, որ ուսումնական նյութի յուրացումն ավելի լավ է տեղի ունենում հանգիստ մթնոլորտում ։ Լռության մեջ ուսանողների համար ավելի հեշտ է կենտրոնանալ ուսումնասիրվող առարկայի վրա, և դասավանդողները ստիպված չեն բարձրացնել իրենց ձայնը՝ աշակերտներին կամ ուսանողներին տեղեկատվություն հաղորդելու համար: Սա ուսումնական գործընթացի արդյունավետության միակ պայմանը չէ, բայց անկասկած ամենակարևորներից մեկն է:  Եվ նաև հեշտությամբ հասանելի՝ ձայնամեկուսիչ նյութերի և կոնստրուկցիաների օգտագործմամբ:

            Շինարարական նորմերի և կանոնների պահանջների համաձայն՝ դասասենյակներում, լսարաններում և գրադարաններում աղմուկի մակարդակը չպետք է գերազանցի 44 դԲ, ինչը մոտավորապես համապատասխանում է հանգիստ խոսակցությանը: Հետևաբար նոր շենք կառուցելիս կամ գոյություն ունեցողը վերակառուցելիս կատարվում է ձայնամեկուսացում, որը ներառում է՝

  • պաշտպանություն դրսի աղմուկից (փողոցից, միջանցքից);
  • հարակից սենյակների միջև աղմուկի մակարդակի իջեցում

 

            Նման խնդրի լուծման համար օպտիմալ կլինի կոմպլեքս մոտեցումը, որը ներառում է պատերի, հատակների և առաստաղների ձայնային և վիբրամեկուսացում: Արտաքին

աղմուկից պաշտպանվելու համար պետք է հոգ տանել նաև դռների բարձրորակ ապակեպատման և ձայնամեկուսացման մասին (վերջինիս անտեսման պատճառով երբեմն ձայնի ներթափանցման խնդիր է առաջանում):

Մենք չպետք է մոռանանք նաև աղմուկի թաքնված աղբյուրների մասին՝ օդափոխության սարքեր, օդորակիչներ, ջեռուցման համակարգեր և այլն: Ինժեներական սարքավորումների տեղադրման և վիբրամեկուսացման սխալները կարող են հանգեցնել խողովակների և օդատարների աղմուկի, ինչը ոչ միայն շեղում է, այլև առաջացնում է հոգնածություն, դարձնում է դյուրագրգիռ և ունենում այլ բացասական հետևանքներ:

Ակուստիկ հարմարավետություն և ուսուցում

Բացի լռությունից, դասընթացի լավ յուրացնելուն նպաստում է լավ ակուստիկան: Եթե դասավանդողի ձայնը հստակ լսելի է սենյակի ցանկացած կետում, և բառերը հասկանալի են, ուսանողները ստիպված չեն լինում լարել իրենց ականջները, շեղվել պարզաբանումներից և շշուկով նորից հարցեր տալ միմյանց: Ուսուցիչը, ով պետք է օրական մի քանի դաս դասավանդի, նույնպես ավելի հեշտ է խոսում լավ ակուստիկա ունեցող դասասենյակում. դա խնայում է նրա ուժն ու ձայնալարերը:

Ժամանակակից տեխնոլոգիաները հնարավորություն են տալիս արդյունավետորեն լուծել այս խնդիրը։ Որպես կանոն, ուսումնական հաստատություններն այդ նպատակով օգտագործում են պատի վահանակներ և կախովի առաստաղի տարրեր, որոնք կատարում են ինչպես դեկորատիվ, այնպես էլ ակուստիկ գործառույթներ։ Նրանք կարող են նվազեցնել աղմուկը սենյակում, բարձրացնել խոսքի հասկանալիությունը և ընդհանուր առմամբ ստեղծել հարմարավետ ակուստիկ միջավայր:

Միևնույն ժամանակ նման նյութերը շատ էսթետիկ տեսք ունեն և կարող են ազատորեն հարմարվել տարբեր դիզայներական լուծումներին, ինչը թույլ է տալիս դրանք օգտագործել հարդարման համար:

Մասնագետների կողմից իրականացվող ակուստիկ դիզայնը օգնում է բարձրացնել սենյակի ակուստիկ հարմարավետությունը:

ԸՆՏՐԵՔ ՀԱՄԱԿԱՐԳԸ

Առաստաղի ձայնամեկուսացման կարկասային համակարգ <<Հիմնական>>

Ընդհանուր կառուցվածքի օդային աղմուկի մեկուսացման ինդեքսը՝ Rw = 66 դԲ
Օդային աղմուկի մեկուսացման բարելավման ինդեքսը՝ ΔRw = 15 դԲ
Հարվածային աղմուկի մեկուսացման բարելավման ինդեքսը՝ ΔLnw = 13 դԲ
Ձայնամեկուսացման համակարգի հաստությունը՝ 90 մմ

Առաստաղի ձայնամեկուսացման կարկասային համակարգ «Ստանդարտ Մ»

Ընդհանուր կառուցվածքի օդային աղմուկի մեկուսացման ինդեքսը՝ Rw = 71 դԲ<>br Օդային աղմուկի մեկուսացման բարելավման ինդեքսը՝ ΔRw = 20 դԲ
Հարվածային աղմուկի մեկուսացման բարելավման ինդեքսը՝ ΔLnw = 16 դԲ
Ձայնամեկուսացման համակարգի հաստությունը՝ 90,9 մմ

Պատի ձայնամեկուսացման կարկասային համակարգ «Ստանդարտ Մ»

Ընդհանուր կառուցվածքի օդային աղմուկի մեկուսացման ինդեքսը՝ Rw = 64–67 դԲ
Օդային աղմուկի մեկուսացման բարելավման ինդեքսը՝ ΔRw = 19–17 դԲ
Ձայնամեկուսացման համակարգի հաստությունը՝ 72,7 մմ

Պատի ձայնամեկուսացման կարկասային համակարգ «Ստանդարտ Մ1»

Ընդհանուր կառուցվածքի օդային աղմուկի մեկուսացման ինդեքսը՝ Rw = 65–68 դԲ Օդային աղմուկի մեկուսացման բարելավման ինդեքսը՝ ΔRw = 20–18 դԲ Ձայնամեկուսացման համակարգի հաստությունը՝ 73,5 մմ
Պատի ձայնամեկուսացման անկարկաս համակարգ
«Սլիմ Ա»
Ընդհանուր կառուցվածքի օդային աղմուկի մեկուսացման ինդեքսը՝ Rw = 61/63 դԲ Օդային աղմուկի մեկուսացման բարելավման ինդեքսը՝ ΔRw = 13/15 դԲ Ձայնամեկուսացման համակարգի հաստությունը՝ 52,5/82,5 մմ

Հատակի ձայնամեկուսիչ համակարգ (լողացող հատակ) «Ստանդարտ 1»

Ընդհանուր կառուցվածքի օդային աղմուկի մեկուսացման ինդեքսը՝ Rw = 60 դԲ Օդային աղմուկի մեկուսացման բարելավման ինդեքսը՝ ΔRw = 10 դԲ Հարվածային աղմուկի մեկուսացման բարելավման ինդեքսը՝ ΔLnw = 31 դԲ Ձայնամեկուսացման համակարգի հաստությունը՝ 63 մմ

Մենք կզնագահարենք Ձեզ!